top of page
  • תמונת הסופר/תעירית אוסמן

4 טיפים לבחירת קונסולה לבית


בין אם היא בכניסה, בחדר שינה או במסדרון, הקונסולה היא פריט קטן המשמש לנוי, אך משמעותי בעיצוב החלל. היא מינימלית מצד אחד, אך פרקטית מהצד השני. כדי שתוכלו לרכוש קונסולה שתתאים בדיוק בשבילכם הכנתי 4 טיפים לבחירת קונסולה:

1. מידות: מדדו את האזור בו תרצו למקם את הקונסולה בבית. קונסולה קטנה מדי תבלע בקיר גדול וקונסולה עמוקה מדי תבלוט בנישה. עמדו ממש עם מטר ותדמיינו איך היא תהיה בחלל בו תתנהלו. אם נראה לכם שהגודל פרופורציונלי ונכון אלו הם המידות שאתם צריכים.


2. סגנון:

הקונוסולה צריכה להתאים במראה שלה לסגנון של הבית. בית בקווים מודרניים ונקיים תתאים לו קונסולה שהיא המשך ישיר של העיצוב הזה וכך להפך.

3. אחסון:

ישנן קונוסלות עם מגירה אחת, שתיים או מספר מגירות. עליכם לשאול את השאלה לאיפה הקונסולה מיועדת. אם היא מיועדת בכניסה לבית אז היא צריכה להכיל מכתבים, מפתחות ופריטים קטנים, לכן נעדיף קונסולה מינימליסטית עם מספר מגירות מינימלי. קונסולה שמייעדים אותה לחדר השינה תהיה עם מספר רב של מגירות ואז תשמש אותנו לאחסון רב יותר.

4.עיצוב סביבת הקונוסולה:

כדי להעשיר ולהבליט את הקונוסולה ולתת לאזור מראה מעוצב יותר צבעו את הקיר מאחורי הקונסולה בגוון שונה מהגוון של הבית או הדביקו טפט. ניתן למקם מעל הקונסולה מראה שהיא קצת שונה ולא כסט במידה והיא נמצאת באזור הכניסה, תאורה או מספר פריטי עיצוב על כמו מסגרות של תמונות ועציצים.


bottom of page