top of page
  • תמונת הסופר/תעירית אוסמן

4 טיפים רגע לפני שאתם שוכרים משרד

עודכן: 19 בספט׳ 2019


כל חברה או עסק צריכים משרד או סביבת עבודה שתהיה יעילה, תוציא את המיטב מעובדיה, ותעניק לעובדיה סביבת עבודה חיובית ואופטימית.

צעד אחד לפני סגירת חוזה בשכירת משרד ישנן סוגיות שרבים לא מודעים אליהן אספתי את הטיפים החשובים ביותר עבורכם:

1.מערך ישיבה/העמדת ריהוט:

משרד בגודל כזה או אחר הוא נגזרת של מערך הישיבה בחברה. האם המדיניות של החברה היא שכולם, כולל ההנהלה ישבו בחלל אחד פתוח, או שהמנהלים הבכירים יהיו כל אחד מהם בחדר סגור?

האם יש צורך בחדר ישיבות אחד או מספר חדרי ישיבות, מספר פינות קפה או מטבחון גדול אחד לכולם?

שאלות מעין אלו ונוספות יתנו לכם את התשובות לגודל החלל שתצטרכו לקחת. ככל שיש יותר חדרים סגורים, אז הצורך בשטח משרד גדול עולה.

2.צפי גדילה:


אם כעת המשרד שלכם כולל מספר עובדים ובעוד שנה או שנתיים הוא צפוי להכפיל או אף לשלש את כמות העובדים, יש לתת על כך את הדעת לפני ששוכרים משרד. אם שכרתם משרד והוא יהיה קטן מדי לכמות העובדים תוך זמן קצר, תמצאו את עצמכם מחפשים שוב משרד שיתאים לכמות העובדים. בחרו משרד שצפי הגדילה מסתדר לכם עם גודלו לזמן הנוכחי וגם לזמן העתידי של תקופת החוזה.

3.אווירה במקום:

כשתבקרו בנכס המיועד תחושו את המקום ותרגישו אם האווירה במקום היא חיובית, האם המקום מואר ושמח? האם אתם רואים עצמכם עובדים שם למשך הרבה שעות ביום?

4. גמישות בבינוי ושיפוץ המשרד:

שינויים והתאמות לפי רצונותיכם יהיו הדבר הטוב ביותר עבורכם אך לעיתים ישנם משרדים שנעשה בהם שיפוץ ולא מסכימים שתעשו שוב שינויים אם זה במבנה או אם בעיצוב. לעיתים יסכימו שתעשו שינויים מבניים או עיצוביים ואף יסכימו להשתתף עמכם בהוצאות בתנאי שהחוזה יהיה לטווח ארוך.


bottom of page